dinsdag 25 november 2014

P1 slimme meter uitlezen

Wil je je slimme meter live kunnen uitlezen ? Slimme meter uitlezen met je Raspberry Pi. In dit artikel laten we zien hoe je dit kunt doen met de software Pmonitor en Domoticz. Met UMeter LIVE kun je de slimme meter live uitlezen.


Zijn er ook mensen die slimme meter uitlezen met de Raspberry Pi?

Er zijn talloze scripts op het internet te vinden om “eenvoudig” telegrammen uit te lezen. Een makkelijk te installeren oplossing voor mijn nieuwe slimme meter. Ppoort slimme meter – Telegram uitlezen met Python. Ik ben momenteel veel aan het lezen over mogelijkheden over het zelf uitlezen van mijn slimme meter met behulp van de P-poort.


Geen data vanaf slimme meter - Duurzame Energie. Uitlezen slimme meter via Pzonder stopcontact in. Attribute(data-ohref,a.href);var c=a.

In dit filmje laat ik zien hoe je zelf met behulp van een pkabel en een laptop een slimme meter kan. Want stel nou dat je in huis een slimme meter hebt. Eerst maar eens low-level uitlezen wat die meter precies aangeeft. Wanneer je een slimme energie meter hebt kunt je met deze FTDI USB slimme meter kabel uw meterstanden uitlezen op je computer of VERA.


Ik heb ook Domoticz geinstalleerd en met een kabel van SOS-solutions de slimme meter aan mijn DS4gehangen. Met deze kabel kunt u uw slimme meter in uw meterkast met Domoticz, de Micasaverde Vera of Vera Light uitlezen. Of lees direct uw gegevens uit met de. Je kunt gewoon de meter via de P-poort uitlezen geen probleem.


Op basis van bestaande Arduino code heb ik een sketch gemaakt die de P-poort van de slimme meter uitleest en de waarden . Een slimme meter is een digitale gas- en elektriciteitsmeter die zowel op. P-poort, dit biedt een gedetailleerde en directe inzage voor bijv. Als het uitlezen op afstand op een later tijdstip toch door de gebruiker . Zelf het energieverbruik van uw woning monitoren?


Lees zelf uw slimme meter uit via deze PDongle met draadloze Z-wave technologie voor bijvoorbeeld . V- Met deze firmware is het mogelijk de pulslengte drempel per poort van de module aan te passen aan de corresponderende waarde van je Spulsgever. Kan ik ook de geschiedenis van de meter uitlezen ?

Vergeet niet uw slimme meter te installeren na aankoop van uw Internet Gateway. Pelectra (staat eventueel bij benext producten) en ook de Pgasmeter . Re: raspberry en de slimme meter. Via via kwam ik op zonnestraal.


Ik wil even voortborduren op dit topic. Tegenwoordig heeft bijna iedereen een slimme meter. Kunnen we de slimme meter veranderen van onzichtbaar onderdeel in de. Bestel nu hier u slimme meter kabel voor 1euro.


Al een tijdje had ik de wens om mijn eigen meter uit te kunnen lezen, zonder afhankelijk te zijn van anderen. Andere Service Module: Apparaat dat op de P1. Ik kan nu alles uitlezen met overzichten en rapporten van de . Thuis de slimme meter uitlezen om precies te zien hoeveel stroom- en. Ik weet dat haroldmeer meters uitleest (ook gas en stroom). Precies hetzelfde (monitoren panelen via Sen slimme meter via P) staat op mijn lijstje.


Bij het zoeken op Internet naar slimme meter uitlezen vond ik sites waar ik goede. Nu las ik echter dat hiervoor de Paansluiting op mijn slimme meter wordt. Net zoals vroeger bestaan er ook voor de slimme.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения