woensdag 5 juni 2019

Zegel gasmeter

Beste kassa-community,Zojuist heb ik per ongeluk de Stedin- zegel (Eneco) van mijn gasmeter verbroken toen ik mijn meterkast aan het . Onze medewerkers kunnen u informeren over de kosten. Het zegelrecht is bedoeld om veilig te kunnen werken aan (huis)installaties. Zo vraagt u zegelrecht aan bij Stedin. Onlangs kreeg ik, nadat er een monteur bij mij in de meterkast de energiemeter had vervangen voor een digitale, een bedrag van 66- euro .

Onterecht rekening Eneco (Stedin) mrt. Koop of Verkoop zegeltang op Marktplaats. Ik zit een beetje in dubio wat te doen, ik kan vragen of ze gewoon het zegel verbreken, hun werk doen en dan onverzegeld achterlaten en dan . Huis verkocht, bewoner klaagt over onbekend. Verzegeling meterkast - Modding, Mechanica.


Denk aan het herstellen van een verbroken zegel of het afdoppen van een gasleiding. Hiervoor hebben wij geen aparte tarieven en berekenen wij dus alleen .

Mijn schoonmoeder heeft in een woedende poetsbui het zegel van het kastje van de hoofdschakelaar kapot getrokken. Hierbij wil ik een klacht melden over Stedin : Bij huur nieuwe woning ontdek ik tijdens schoonmaak meterkast: ontbreken van zegel op de . Wie moet eigenlijk de verzegeling van de gasmeter opheffen bij een nieuwe aansluiting? De gasleverancier zoals Essent of diegene die de . Gasmeter openzetten na ontvangen keuringsattest posts okt. Anyhow, de boel was wat dom in elkaar gezet bij de bouw van het huis dus hij moest bij de kast van de hoofdzekeringen.


Onze publicaties bundelen tal van actuele informatie. Je kunt ze downloaden in pdf-formaat. Van sommige publicaties kun je ook gedrukte exemplaren . Met een eigen trucje wist hij het borgdraadje uit de zegels van stroom- en gasmeters te plukken waarna hij met . Telefoniste van Stedin gaf zelf ook eerlijk aan dat ze er geen kaas van heeft gegeten en had die ontbrekende zegel waarschijnlijk ook niet . Zegel speciaal ontwikkeld voor electriciteit en gasmeters. Verbreek zelf nooit een zegel aan een gasmeter of een electrameter. Hallo, wij zijn vandaag afgesloten door de Nuon.


Alleen Sibelga mag de elektriciteits- en gasmeters openen. Als Sibelga niet langsgekomen is, laat u de verzegeling van de meters altijd intact en verbruik .

De 76-jarige verdiende zwart geld met het aanbrengen van valse zegels op elektriciteits- en gasmeters. De verdachte heeft zich volgens het . Tamper proof gas meter zegel met draa Bochuang zegel bedrijf met hoge kwaliteit tamper proof gas meter zegel met Draadproducten te koop. Vind de beste selectie high security zegel gasmeter fabrikanten en ontdek goedkope producten van hoge kwaliteit high security zegel gasmeter voor de dutch . Deze constateerde dat iemand de zegels had doorgeknipt en de gasmeter had gemanipuleerd.


De enige bewoner van het appartement die . De installateur, zijn klant en de gasmeter zijn nu een probleem voor de. Een zegel is een door middel van een stempelafdruk gemaakt waarborg voor de echtheid van een fysiek document (bijvoorbeeld een oorkonde) of in het geval . Hij zegt niet te kunnen werken, maar ondertussen verdient hij zwart geld met het aanbrengen van valse zegels op elektriciteits- en gasmeters , . Aansluit- en netuitbreidingskosten, Elektriciteitsverbruik. De gasmeter is eigendom van het nutsbedrijf.


Een erkend installateur mag wel het zegel vervangen maar hij mag de gasmeter niet verplaatsen! Het serienummer van de eventueel gekoppelde gasmeter. Code 6: Uitlezen van de uurstanden van de gasmeter.


Mee eens, aan mijn gasmeter zit er ook zo een Smile.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения